Stap voor stap.
Kennismaking en inspireren
Wij inspireren, overleggen en werken samen met jou. Om gericht te kunnen werken, maken we ons eerst vertrouwd met jouw organisatie en de markt waarin je actief bent. Wie zijn je concurrenten en waar liggen je kansen en wat zijn bedreigingen? We komen graag langs. Hierdoor krijgen we een beter beeld van de cultuur van de organisatie.
Merkidentiteit en ontwerp huisstijl
In de ontwerpfase wordt de merkidentiteit tot leven gebracht. We geven vorm aan de identiteit van jouw organisatie. Het is de vertaling van je merkidentiteit naar het ontwerp van je huisstijl. Er worden voorstellen gemaakt voor het logo. Het logo vormt de basis voor de ontwikkeling van de huisstijl waarbij ook het kleurenpalet, fotografie en vormentaal verder worden uitgewerkt.
Ontwerp website en middelen
De huisstijl is een mooi vertrekpunt voor het ontwerp van de website en overige middelen. Voor elke website wordt een ontwerp gemaakt van de homepage een aantal vervolg pagina’s. Hierdoor krijg je een goede indruk van de look and feel van de website. Naast de Look and feel komt bij de ontwikkeling van een website veel techniek kijken. Wat is bijvoorbeeld het onderlinge verband tussen de verschillende pagina’s? Hiervoor wordt een wireframe gemaakt. Een wireframe is niets anders dan een schematische weergave van een website. Nadat het ontwerp van de website en het wireframe akkoord zijn wordt de website gebouwd.
Service en onderhoud
Merkstrategie is niet een statisch, in beton gegoten plan dat je in één keer opzet en uitvoert. Het is een continu proces. De wereld verandert ten slotte continu en ook je merk evolueert door de stappen die je zet. Daarom is het ook belangrijk om je merk(strategie) te bewaken en eens in de zoveel tijd te evalueren. En voor een website geldt dat zeker. We leven we in een veranderende wereld en het internet verandert voortdurend. Daarom is het onderhoud van je website erg belangrijk om te voorkomen dat hackers toegang krijgen tot jouw website.
